Filmtips.

2009-12-20 20:59:04 Filmtips 2 kommentarer.

Jack and Jill vs. the world (romantisk komedi, 2008, med bl.a. Freddie Prinze Jr.). Söt film, helt klart godkänd. :) Ogillar dock slutet som inte alls borde ha varit så lyckligt, enligt mig... Kändes som att det skulle vara en sådan där djup film, men den nådde inte riktigt ända fram. Synd, men som sagt, klart godkänd. [Klicka här för att läsa mer om filmen]

18 year old virgin (komedi, 2009). Stundvis rolig och stundvis för tragisk för att vara sann. Självklart med ett lyckligt slut också. Kan inte säga att den är bra, vill ju inte överdriva... Har man inget bättre för sig så, visst, den går att ta sig igenom. [Klicka här för att läsa mer om filmen]

Another cinderella story (familjefilm/komedi, 2008). Söt! Ibland lite väl barnslig och tjejig, men det hade jag nog förväntat mig också... Over all var den helt okej. Stort
+ för all dans, det var nog det som gjorde hela filmen. [Klicka här för att läsa mer om filmen]

17 again (komedi, 2009, med bl.a. Zac Efron och Matthew Perry). Ännu en typisk amerikans romantisk komedi/high school-film. Helt okej, inget överdrivet bra, men lättsedd i alla fall. [Klicka här för att läsa mer om filmen]

Tyvärr så kan jag inte rekommendera någon av filmerna den här gången, fastnade inte riktigt för någon. Jag har fått fnatt och kollar bara på komedier nu av någon anledning, antagligen för att de är så lätta att se, man behöver inte tänka så mycket. ;) Mm, alla fyra var helt okej i alla fall, så om ni hade tänkt se dem... well, do it.




Kommentarer
Papps skrev:

Man behöver komedier för att skratta emellanåt

Puss <3

2009-12-20 21:32:48



Tubbie skrev:

Du me dina filmer ;)

2009-12-20 23:04:46





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0