And I wish you all a new year, couldn't care less if it's a happy one.

2009-12-31 13:13:28 Vardag 0 kommentarer.

Sammanfattning av 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Sommarjobbade, made my own money. 
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Mjo, sparade en del pengar, men gjorde av med det mesta också. Haha.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur var.
5. Vilka länder besökte du?
Har inte varit längre bort än Stockholm.
6. Är det något du saknar sen åren tbx som du vill ha år 2010?
Bra vänner. Och en varm sommar. 
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
26 Maj. ♥
8. Vad var din största framgång 2009?
Att verkligen inse att skitsnack är omoget, onödigt och inget jag vill syssla med.
9. Största misstaget?
Försöka vara fel människors vän. Waste of time.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inget större, någon jobbig förkylning och så.
11. Bästa köpet?
Balklänning och ny mobiltelefon.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder of course. Sen avbetalningen på datorn, usch.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mm, att få kontakt med Rasmus igen. Kunde inte sluta le de första månaderna.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Vet inte, det är väl sådant man märker senare.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare än förra året tror jag i alla fall, men det har gått upp och ner. Som vanligt.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Spenderat mer tid med min syster innan hon flyttade. Saknar henne nu.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Litat på folk.

18. Hur tillbringade du julen?
Först hos pappa med syster, sen hos mamma med syster. Träffade även RalleNalle på kvällen.
19. Blev du kär i år?
Ja.
20. Hur många one night stands?
Hmm. Typ. Ehm. Ett?
21. Favoritprogram på TV?
Ingen särskild favorit. Har kollat mest på One tree hill i år. Följer även 902 10 och The vampire diaries.
23. Bästa boken du läste i år?
Har läst om min favoritbok, "Räcker det om jag älskar dig?"... har nog inte läst några bra nya böcker.
24. Största musikaliska upptäckten?
Inget speciellt som jag har fastnat för, hittar bra låtar hit och dit av olika artister bara.
25. Något du önskade dig och fick?
Jo. Rasmus. ♥
26. Något du önskade dig men inte fick?
Säkert massor, som vanligt. Haha.
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Gick i skolan (hade nationellt prov), åt tårta med familjen. Träffade Ralle. Var på krogen med syster. AWESOME!
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Not so much heartbreak.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Jag vet inte. You tell me?
31. Vem fick dig att må bra?
Rasmus Trungehag, bästa bästa vän. Jag är inget utan dig.
32.Vilken kändis var du mest sugen på?
Hmm... vet inte. Funnits många mumsbitar. Haha.
33. Vem saknade du?
Ralle. Rasmus. Syster. Mm, det är nog dem jag saknat mest i år.
34. De bästa nya människorna du träffade?
Inte träffat några speciella nya bra, men en del av Rasmus vänner kan räknas.

Nyårslöften 2010

Spara pengar
♦ Skaffa jobb





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0