7 december '09.

2009-12-07 18:09:22 Vardag 0 kommentarer.


Har du nån alvedon, eller något? frågar jag. Inuti mig för jag ett annat samtal med honom.
Inuti mig vänder han sig mot mig och frågar om jag är sjuk, och då säger jag att jag känner mig lite febrig och har ont i huvudet men att jag kanske egentligen mest är ledsen, och då kommer han fram och kramar mig hårt och säger att han också är ledsen, ledsen att han gjort mig illa, och så kysser han mig, nära och intensivt. Så ser det ut inuti mig. På utsidan är det annorlunda.
Värdelös måndag, måste jag erkänna. Har försökt läsa den där boken som jag ska skriva bokrecension på tills imorgon, men det går segt... Frågan är om jag verkligen behöver läsa hela boken. Får läsa lite till i alla fall, sen ska jag leka med Ralle en liten stund. :)
Over and out.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0