You take the breath right out of me.

2009-08-31 17:27:56 Vardag 0 kommentarer.

Hej hopp! Måndag idag, vilket betyder att det är ny vecka. Igen. Var det inte nyss det? I lördags kväll åkte jag till Rasmus, ute i Näs - och sedan dess har jag varit med honom. Förutom Igårkväll/Natt och idag under skoltid. Jag är inte med honom just nu heller, för han gymmar. Mjau! :) Ska däremot träffa honom när han är klar. Wooh! Längtar. Det är härligt, för allt är så himla bra mellan oss just nu.

Måndag betyder också skola och Individuellt val. Individuellt val betyder Engelska. Engelska C för att vara exakt. Engelska C betyder i sin tur att jag sitter och känner mig som ett jäkla fån, medans alla andra är snillen! Inte bra, inte bra. Failing english this year? Från MVG i både engelska A och engelska B till icke godkänt i engelska C? Bläh. Nej, jag har inte gett upp än, jag bara fattar ingenting. Jag skojar inte, jag förstår inte ett dugg typ. Ska skriva en uppsats om globalisering, vad nu det är, tills på måndag. Wish me luck and a good grade.

Förresten så var jag och RalleNalle på slite marknad i lördags, det var mys! Vi köpte såndär jättegoda munkar, vilket typ är hela poängen med marknaden för oss. Great!

För övrigt så mår jag som vanligt, deprimerad - men hoppas fortfarande på att morgondagen är bättre. Är dock ganska nöjd just nu, inte lika nere som för några dagar sedan. Jag klagar inte idag, bara njuter av en bra dag I guess. Det är nice med sånhär dagar. We like, we like.

Nu ska jag skicka sms till Marie och fråga om vi ska gå på massa gratis dansträningar, mohaha. Bara jag inte glömmer det innan jag har publicerat det här.. Gahh. Minne som en guldfisk. Eller så. Ja.


Mjau.





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0