Fuck what I did, it was your fault somehow.

2009-04-24 01:25:15 Vardag 0 kommentarer.

Så nu sitter jag här och försöker få ur mig några ord till bloggen igen, men känner inte att det går så bra... "M" är bajs. Kan inte använda hela namnet, men bajs är han i alla fall. Det tycker både jag och min syster. Mest jag. Anyway, nu sitter jag och knarkar Mansons nya låt som jag hittade för en stund sen, den är bra! Bra, bra, bra! Är lite inne i en Mansonperiod nu igen, men det är ju bara bra... eftersom han är bra. Eller hur, va? :) Egentligen måste jag plugga nu eftersom jag typ inte har någon aning om vad jag ska säga på våran redovisning som vi ska ha imorgon, men jag orkar inte, och det brukar alltid lösa sig på något sätt ändå. Huvudsaken är nog att jag går dit. Hm.

Idag umgicks jag med Ralle en stund efter skolan, samtidigt som jag försökte plugga. Jag fick i alla fall lite gjort, som tur är. Hade även sista dansträningen inför dansuppvisningen idag, det kändes inte alls bra! Jag kommer verkligen inte kunna dansen tills nästa lördag. Ja, då får folk något att skratta åt i alla fall, haha. Lite senare på kvällen kom Micke hit och var social med mig i några timmar, woho. Nu ska jag sova snart, för jag har hört att det är bra att sova ibland. :)


And you said "you better treat me different or else"
"Or else" seems like a stupid fucking thing to say to someone like me
I'm worse, than what you think you'd catch from me
Complicated's understated
Did you stop and take a look at who you fell in love with?


Förresten så har jag världens bästa syster. Ville bara påpeka det.

God natt, sov sött, dröm om småkryp du mött!


Mjau.





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0