Illusion never changed into something real

2008-11-05 16:44:00 Vardag 0 kommentarer.

Kollade film igår, med Ralle. Vi såg på funny games. Jag hade alldeles för höga förväntningar på den, trodde att den skulle vara jättebra, men det var den verkligen inte. Visst, det fanns ju vissa saker som var bra med den, själva tanken bakom filmen var väl okej. Det var dock många långa, tråkiga och helt värdelösa scener. Vi hyrde även Shrooms, men vi hann inte kolla på den igår så vi ska göra det en annan dag. Förhoppningsvis är den bättre.

Förresten så är jag typ trasig. Inte bokstavligt talat. Men jag får typ nervsammanbrott dagligen och är bara på dåligt humör och gråter och håller på. Allt skit som hände i helgen och allt pluggande och... allt. Det blir lite för mycket för lilla mig. Men världen går väl inte under för det antar jag. Haha.

o Liiz hjärta Ralle, 640 dagar <3
o Marilyn Manson - Putting holes in happiness
o Dagar tills jag fyller år: 8 :D




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0