they'll just cut our wrists like cheap coupons and say that death was on sale today.

2008-03-05 20:32:36 Vardag 0 kommentarer.

Igår var jag med älskling (13 månader dåra <3). Skulle egentligen hem till honom, men eftersom han inte hade slutat när jag slutade så gick jag hem. Precis när jag hade tagit av mig ytterkläderna så sms:ar han och säger att han har slutat. Så typiskt :) Anyway, han fick komma till mig istället, eftersom jag skulle hämta paket på posten :) Yay, min Mansonplansch kom äntligen. Den passar finfint på min vägg kan jag lova. Efter det så gick vi hem till Ralle och var där. Hans bluetooth på datorn är cp, och han skulle fixa det, så vi hann nästan inte mysa. Liksom, dåligt! Just my luck.

Vill bara nämna att en jättehemsk sak hände också, när vi var vid affären. En kille och en tjej, typ 40-50 år kanske var på parkeringen. Killen blev massa massa arg på henne för något (JÄVLA IDIOTER MED SÅNT TEMPERAMENT!), så han skrek först på henne och smällde igen bildörren (båda stod utanför dåra). Sen bara gick han fram och tog stryptag på henne och skakade henne. ( JÄVLA SVIN! ) Två andra killar som gick förbi hjälpte i alla fall henne, som tur var. Usch, det var jättehemskt att se, verkligen. En jävla massa minnen dök upp, vilket var extremt jobbigt...

Idag har syster varit här :) först kollade vi igenom Hallenskatalogen, eftersom hon ville visa vad hon hade köpt. Jag hittade också massa kläder som jag ville ha. Är man fattig så är man, haha ;). Drack kaffe gjorde vi också. Sen så färgade vi mitt hår, det blev helt okej. :)

o Liiz hjärta Ralle, 395 dagar <3
o Marilyn Manson - Nobodies :*
o Dagar tills sommarlov; 97 :'D




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0