I will break you inside out, you are mine.

2008-03-10 12:15:09 Vardag 0 kommentarer.

Varit hemma själv hela helgen. Eller ja, det beror på hur man ser på det, mamma var i alla fall inte hemma. I fredags var jag med Nelly efter skolan, vi drog till Videomix och hyrde film, Supersugen, och köpte godis :) Myspys. Filmen var dock inte så bra, men det dög att se. Den hade sina roliga stunder. I lördags var jag själv hela dagen, satt mest vid datorn och såg på film typ, först såg jag Knocked up, eller På smällen som den heter på svenska. Inte så rolig som jag hade väntat mig, satt mest och tänkte på vilka svin killarna var :P fast det blev ett lyckligt slut, som vanligt. Efter det såg jag Shooter. Den, däremot, var grymt bra :). I början trodde jag att det skulle vara en såndär typisk krigsfilm eller nåt sånt, men det var det verkligen inte. Den är värd att se, om man inte redan gjort det :). Igår, söndag, var jag med Ralle :D först myste vi typ, sen gick vi och såg på Scenettornas pjäs. Den var helt okej, lite långtråkigt i slutet bara. Duktiga var dom i alla fall. Sen gick vi och köpte pizza, jag och älsk asså. Myspys var det, höhö. På kvällen gick vi hem till honom och sov där :) <3

Idag har jag varit hos tandläkaren. Drog ut 3 tänder, vilket var jättehemskt. Det gjorde faktiskt väldigt ont, och pinsamt nog så skrek jag. Jag vet, jag är en klenis. Det gör fortfarande ont, men det går väl över snart får jag hoppas. Skippade skolan idag också, på grund av att jag skulle till tandläkaren, haha! I'm so evil.

o Liiz hjärta Ralle, 400 dagar <3
o Marilyn Manson - Nobodies :*
o Dagar tills sommarlov; 92 :'D




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0