I'm so tired of trying to fight this.

2008-06-11 10:50:02 Vardag 0 kommentarer.

Skolavslutning nyss, och sista gången man satt i ett klassrum med världens bästa klass. Sorgligt ;). Jag kommer sakna BF1b som fan, jag lovar. Jaja, vi har ju ikväll kvar :) klassfest for fuck sake! Det kommer äga. Eller ja, vädret är typ sämst. Hoppas att det inte blir regn bara, eftersom vi ska vara utomhus.

Är fett nöjd med mina betyg i alla fall, förutom datorkunskapen. Datorkunskapsläraren är sämst!
     > Barn- kultur- och fritidsverksamhet     > VG
     > Datorkunskap     > G
     > Engelska A     > MVG
     >
Estetisk verksamhet (bild)     > VG
     > Arbetssätt och lärande     > VG
     > Hälsopedagogik     > MVG
     > Kommunikation     > VG
     > Pedagogiskt ledarsap     > VG
     > Matematik A     > VG
     >
Svenska A     > VG

o
Liiz hjärta Ralle, 492 dagar <3
o Skillet - Comatose :*
o
Sommarlov idag! :'D




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0