I'm a house of cards in a hurricane.

2008-06-29 14:01:59 Vardag 0 kommentarer.

Sex and the City på bio med Marie förra lördagen! :) Den var grymt bra. Såg den igen, fast nerladdad och med Ralle, i söndags. Jag lovar, den var lika bra då. Vi såg även The happening och We own the night, båda var bra! :) The happening var över förväntan; jag trodde att den skulle vara en "typisk" skräckfilm, men det var den inte. :)

I måndags var jag och Marre på stan och kollade runt. Vi hittade såklart massor som vi ville ha, as always, men för en gångs skull så hittade vi saker som vi faktiskt hade råd med ;). Jeans för 70 kr, hur bra är inte det? Jättebra tyckte båda, så vi köpte likadana :). Förutom det så köpte jag en jättesöt tröja och ett par trosor, me love! Det var verkigen värt dom där 189 kronorna :).

I tisdags träffade jag mamma :). Vi gick på banken först och fixade lite, sen på expert och kollade på dator och sist men inte minst så var vi på Chili och åt. Mums, yay! På kvällen åkte jag och pappa och köpte datorn, me like. Skulle dock vilja ha ett klokt grafikkort, men det är inte hela världen.

Torsdag till lördag var jag med Ralle :). Han hjälpte mig att fixa internet på datorn (vi gick till expert och han frågade, eftersom jag inte vågade). Sen satt vi typ och nördade med våra datorer resten av fredagen ;). Vi spelade The sims 2 också, på hans dator. Skoj som fan! haha ;).

Igår (lördag) såg och pappa på film, Michael Clayton, den var vimsig. Jag fattade typ inte vad den handlade om, men den var ganska bra ändå konstigt nog. Haha. På kvällen såg jag på Edward Scissorhands, den var jättebra! :)

Nu sitter jag och lyssnar på slipknot och dregglar. Jag vill se dom! Dumma Ralle att kanske inte vilja lägga ut pengar på det :(. Jag vill, jag vill! Ge mig det som födelsedagspresent? Yes please <3

o Liiz hjärta Ralle, 510 dagar <3
o Slipknot - Surfacing :*




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0