despite the lies that you're making, your love is mine for the taking.

2008-06-07 11:26:11 Vardag 0 kommentarer.

Måndag-Tisdag-Onsdag hade vi aktiviteter med klassen :). Måndag var det Go-cart, vilket jag inte var med på. I tisdags var det Golf, det var grymt kul! Eller ja, att putta var inte kul, men det andra var jätteskoj... I onsdags kastade vi varpa, vilket var jättetråkigt! Efter det bowlade vi, skooooj var det! :D

Studenten i torsdags; var där och kollade på utsläppet med Marie, Kristina och Johannes. Det var grymt varmt, men ska inte klaga, hellre varmt än kallt! Grattis till alla som tog studenten dåra, men mest till Tobbe, Mogge och Jonas eftersom man känner dom ^^. Efter utsläppet gick jag, Marie och Kristina på stan en stund och kollade. Vi gjorde vårt bästa för att komma fram bland alla studenter som var på öster i alla fall ;) Hehe. När Kristina gick hem fortsatte jag och Marie att gå runt på stan ett tag till, sammanlagt var vi ute och gick ungefär 7 timmar den dagen. Fick världens jävla solbränna, röd som en tomat på axlarna och blåsor fick jag med. Usch! Aja, åt på donken gjorde vi också, tjocka som vi är :). Haha, på morgonen åt jag pizza, på dagen hamburgare, och på kvällen tacos! Nyttigt som fan ;). Runt klockan 6 gick jag hem till Ralle och lekte lite med honom, det slutade också med att jag sov där. Myspys! <3

Igår, fredag, gick jag med Marie på stan en stund :). Jag köpte ny bh och ett par Björn Borg-trosor. Yay! Älskar dom. Syster och Anna kom hit en stund också, för att kolla på våran lägenhet, eftersom dom hyr den hela sommaren. Hmpf, om 6 dagar måste jag ha packat klart och städat mitt rum ordentligt, det känns tungt ;) Haha. Kollade på film igårkväll, Southland Tales, den var verkligen inte bra. Långtråkig och hängde inte ihop över huvud taget. Usch usch usch!

Idag har jag inga planer än så länge, får väl se vad som händer sen.


" His hello was the end of her endings
Her laugh was their first step down the aisle
His hand would be hers to hold forever
His forever was as simple as her smile
He said she was what was missing
She said instantly she knew
She was a question to be answered
And his answer was
I do "


o
Liiz hjärta Ralle, 488 dagar <3
o Skillet - Comatose :*
o
Dagar tills sommarlov; 4 :'D




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0