Some think that bitch is gonna make me crack

2008-07-30 11:46:18 Vardag 0 kommentarer.

Oh my god, sommaren är snart slut. Eller ja, sommarlovet i alla fall. Det känns inte kul över huvud taget, vart tog dagarna vägen? Hm... Jaja, i lördags träffade jag Adam från Örebro :) det var fett skoj! Simon var också med, förstås. Den dagen var typ sommarens höjdpunkt, I think. Så här långt i alla fall.

Idag ska jag på stan med älskling och shoppa med honom. Wiie! Jag tycker om att välja kläder åt honom, det är jätteroligt. Haha.

Såg på film imorse, The heart is deceitful above all things, den var grymt bra! Väldigt hemsk dock, men den är värd att se.

Imorgon ska vi på kubb-VM, jag och Ralle alltså. Det blir säkert roligt, eller något, ska ju tälta och allt... Om det blir samma väder som förra året, alltså massor med regn, då blir jag galen! Jag kommer sitta och sura i tältet från torsdag till söndag i så fall. Haha!

o Liiz hjärta Ralle, 541 dagar <3
o Breaking Benjamin - Diary of Jane :*




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0