I wear this fucking mask because you cannot handle me.

2008-01-20 21:45:51 Vardag 0 kommentarer.

Toppen. Hela helgen har varit, i största allmänhet, tråkig. Den har väl haft sina ljusa stunder, men... I fredags var jag med Simon, vilket var ganska roligt :) ända tills han drog med mig och Marre (eller ja, vi var frivilliga) till fenix för att träffa Johan eftersom Johan skulle ha nån fest efter, eller nåt. Anyway, Folket där visade sig vara riktigt drygt. Träffade dock Emma där, det var nog kvällens höjdpunkt skulle jag tro. Efter en halvtimme dissade i alla fall jag och Marre dom, och så gick jag hem till Ralle och myste istället.

I lördags, då var jag med Marre i hennes skola, eftersom jag inte hade något bättre för mig. Nu kan jag dock komma på mycket saker som skulle ha varit roligare att göra än det. På kvällen såg jag och Marre på film, Fracture. Den var helt okej. När filmen väl var slut var klockan kvart över 9, alltså exakt samma tid som min buss gick ^^ fast jag hann ändå, bara för att jag är duktig.

Ehm, idag har jag legat i sängen största delen av dagen. Har läst lite också, och sett på film, Hostel. Den var inte direkt bra, kändes bara som en kass version av Saw-filmerna. En besvikelse, helt enkelt.

Imorgon är det APU som gäller, vilket jag inte ser fram emot eftersom jag är sjuk. Yeah that's right, SJUK! Typiskt, att bli sjuk dagen innan, när man vet att man inte får missa en enda dag. Jävla hals, den kunde inte ha väntat 5 veckor eller? Usch. Lär ju dra på mig värre förkylningar än det här under dom fem APU-veckorna också. Jag ser inte fram emot det. Inte över huvud taget.

o Liiz hjärta Ralle, 350 dagar <3
o Nomy - Cocaine :*




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0