Do we have to play games to make a relationship work?

2008-08-19 17:08:51 Vardag 0 kommentarer.

Helgen var mysig, var med Ralle från nån dag förra veckan tills igår (måndag). I lördags kollade vi lite på film, Kung Fu panda och Zoolander, båda var bra. I söndags flyttade Jocke hem till Ralle, vilket var mindre mysigt eftersom Ralle beter sig helt annorlunda. Jag vänjer mig väl, har nog inte så mycket val, fast jag kommer spendera betydligt mindre tid hemma hos honom nu tyvärr (det beror inte bara på Jocke, även på Ralles föräldrar).

Första skoldagen idag då, det var helt okej. Det tog ca 45 minuter innan man fick gå hem igen, så det var otroligt slappt. Imorgon blir inte så mycket värre, börjar klockan 8 och slutar runt 12. Det blev en väldigt liten klass i alla fall, 14 pers! Precis lagom tycker jag. Rebecca kommer dock inte gå i min klass, vilket är väldigt väldigt väldigt synd! Det kommer bli tråkigt att inte ha henne där.

Just nu är jag på filmhumör och myshumör, men ingen Ralle är i närheten. Han är väl upptagen med annat och jag tänker inte störa. Verkligen inte. Marre är nog också upptagen, inte för att jag hade tänkt mysa med henne, så henne kan man nog inte heller se på film med. Buhu! Nu är jag ledsen. Nästan i alla fall.

o Liiz hjärta Ralle, 561 dagar <3
o Pussycat Dolls - When I grow up :*





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0