blogg nr.23

2007-09-10 17:05:24 Vardag 0 kommentarer.

I fredags va jag med Marre, typ gjorde saker som jag inte tänker skriva här. Mohaha! Aja. Typ på kvällen gick vi hem till Adam för att vi ville det. För lixom, vi ville leka me folk. Alli och Ralle och folk var där. Aoo, sen sov jag hos Ralle. I lördags skulle jag va me Marre men eftersom hon dissade mig hela jävla dagen för att va med Kristina och Roger och Rasmus och dom så var jag med Ralle istället :). Vi var med Adam och folk på kvällen, dom bakade bullar :O. Haha. Det gick väl halvt bra, tror jag. Mami ringde och förstörde hela min helg, och hela mitt liv typ. Precis när jag börjat få självförtroende så tar hon bort det igen. Superbra va? Aja, efter bullarna och allt så gick vi hem till nån Robin och så. Typ träffade massa annat folk. Det var väl typ kul antar jag. Sen sov jag hos Ralle. I söndags sov vi typ länge, och såå. Först åt vi frukost, sen apoteket, sen willys, sen hem till Ralle igen x). Skulle va me Marre hela söndagen också egentligen, men gissa vad? Hon dissade för att först gå på Donken me Kristina, sen va me henne, sen se film me henne och Roger och Rasmus typ ? Yees. Iaf, sen på kvällen va jag me henne nåra timmar, sen dissa hon igen och gick hem till Roger och Rasmus. (nej jag känner mig inte alls dissad av min "bästa vän"). Jag lovar, jag har inte alls damp. HOST. Anyway, idag i skolan såg vi film, Döda poeters sällskap, jag älskade den.

o Liiz hjärta Ralle, 217 dagar :*
o Födelsedag om; 64 dagar!
o  Stone Sour - Zzyzx Rd. <3


the truth is hard, what can I say? it's getting harder every living day.





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0