blåggh

2007-10-19 14:24:40 Vardag 0 kommentarer.

Haha, nördig stavning x'D. Ajo, så är det. Jag är faktiskt väldigt, väldigt, väldigt stolt över mig själv. Jag fick MVG på matteprovet :') liksom, JAG fick det. JAG! :O Haha ;D YAY. I'm good ^^ kinda... Usch, var hos skolsystern igår :/ hon är äcklig :O hahah... Nae, men hon sa att jag måste komma tillbaka i december igen för att kolla min vikt :( blä. Jag kommer typ va tjock då, så jävla mkt som jag äter nu :/? Jag är typ lika äcklig som skolsystern .__. hahah... kul. Sen fixade hon en tid till mig hos kuratorn :O jag tänker inte gå dit. Jag tänker glömma bort det. Punkt slut. Meen... Ajo, ikväll ska jag hem till RalleÄlskling :) Wiie. Bara för att han är dum och åker till Norge imorn :O hah (a). Blä på det :). Och puss på honom :). Ska i alla fall leka me Marre massamassa i veckan :). Tur att det finns lov, x)... heh. Btw så träffade jag Simon idag :D kuul... miih.

o Liiz hjärta Ralle, 256 dagar :*
o Födelsedag om; 25 dagar!
o Rihanna - Breakin' Dishes <3
o Marilyn Manson @ Hovet. 57 dagar kvar.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0