this sucks.

2007-06-19 01:31:20 Vardag 0 kommentarer.

Oh, för det första måste jag bara säga: alla som har min gamla msn cocacolaismyheroin, TA BORT & BLOCKA. Någon horunge bytte lösenord så jag kommer inte in, väldigt moget gjort. Lalala, jag får damp. Anyway...

Hmpf, jag är typ trött, jättetrött. Varför går jag inte bara och lägger mig? Haha, jag orkar helt enkelt inte! Fast snart måste jag ändå göra det, jag ska liksom gå upp typ klockan halv 8 - 8 imorn, bara för att jag ska vara hemma hos Marre klockan halv 10. Någon gång på förmiddagen imorn ska vi träffa Sandra och Rasmus, en liten stund. Whoa, hur ska det gå? Äsch, det kommer bli jättebra. Right?

? Liiz hjärta Ralle, 134 dagar <3
? Dagar tills Ralle kommer hem (?): 3.
? Födelsedag om: 146 dagar!

so many times I tried to kill my pain, I just ended up killing myself a little bit more.





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0