sommar?

2007-06-21 13:43:29 Vardag 0 kommentarer.

Hmm, det regnar typ ute. Eller så ser det bara ut som att det regnar. Jag har inte varit ute och kollat. Liksom, det orkar jag helt enkelt inte. Det är fett jobbigt ju, haha. Jag är extremt lat, tror jag. Anyway... Kanske inte. Jag är jättetrött, jätte-jätte-jättetrött. Usch. Jag orkar typ inte göra något idag :/. Egentligen skulle jag ju va med Marre & Oliver, men Marre dissar ju... Kanske träffar Oliver en stund sen ändå, får se vad jag orkar liksom. Snart ska jag i alla fall fortsätta se på film, Casanova. Hmm, kan väl inte va så länge kvar... Filmen är 107 minuter, och jag har sett 49... Hur länge är det kvar då? Öhm, få se nu... Nä, jag kan inte räkna ut det. Attans. Eller vänta, det är en timme kvar. Haha, smart jag är :D! Oh, what a joke.

o Liiz hjärta Ralle, 136 dagar <3 !
o Dagar tills Ralle kommer hem: 1 !
o Födelsedag om: 145 dagar !

is this feeling an obsession of an evilness?





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0