Nytt inlägg, sucker

2007-07-11 19:53:26 Vardag 0 kommentarer.

Hej hopp gummisnopp. Eller en riktig. Välj själv? Idag var jag i alla fall med Ralle. Det var nog kul, antar jag xD. Igår var jag inte med Ralle. Inte hela dagen i alla fall. Bara nån timme på morgonen, sen några timmar på kvällen. Eller, jag sov ju där, men i alla fall. Igår, när jag inte var med Ralle då, så var jag med Marre! Först var vi på stan, med pyjamasbyxor. HAHA! Det var faktiskt väldigt roligt. Typ, i alla fall. På kvällen fixade vi lite frågor till sanning och konsekvens, höhö. Lite långtråkigt, om jag ska vara ärlig och det ska jag antagligen xD. I förrgår vet jag inte vad jag gjorde, förutom att jag såg på film, Clueless, som förresten var ganska bra! På kvällen sov jag hos Ralle. Mohaha, jag klättrade in genom hans fönster xD. Oj, vad jag är rolig... Men nu får jag egentligen inte skriva nån blogg, uuusch va dåligt av mig. Jag har andra saker att göra. Typ som att bränna en skiva. Sen gå till pappa. GAHHH, skynda mig! PUSS&HEJ - ÄCKLIG LEVERPASTEEEEEJ!

o Liiz hjärta Raaz, 156 dagar :*
o Födelsedag om; 125 dagar!
o Skillet - Open Wounds <3

And you can't stop me from falling apart - cause my selfdestruction is all your fault!




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0