i'm a slave for my own bullets

2007-07-25 13:10:41 Vardag 0 kommentarer.

Jag va me Ralle igår :) wiie. Det ville nog alla veta xD. Vi såg på film, Kalle och chokladfabriken, för den är asrolig xD. Hm, innan det så gick vi till MAXI och köpte ostbågar :D vi var ute och gick med hunden också, asså hyresgästernas hund, den är skitsöt ;D. Fast Ralle skrämde den när han tog ner en skylt xD. Smidigt liksom. Anyway, jag har tråkigt nu, har inget att göra. Undrar om Ralle kanske vill leka sen. Kanske inte, han mådde ju typ inge bra. Tror jag. Antar jag?

o Liiz hjärta Raaz, 170 dagar :*
o Födelsedag om; 111 dagar!
o Dj Bamse - Vi två (remix 2007) <3
o Kiimzi fyller 16 år idag :D, GRATTIS ÄLSKLING <3

I remember going madly in love with you.





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0