Blogg nr.19

2007-07-31 11:38:22 Vardag 0 kommentarer.

I helgen hade jag och Marre ett så kallat energiparty , asså vi skulle inte sova på hela helgen, och bara dricka massa energidrycker ;). Det gick dock inte så väldigt bra... I fredags kväll kom Simon och hämtade oss på sin moppe och så åkte vi hem till honom och var där hela natten, vakna ;). Hans kusiner, eller vad det nu var, var där. Dom va fett schyssta :). Vi satt typ och snackade om ALLT på morgonen, alltså Marre, jag, Robban och Adam. Vi drack kaffe också, x) haha, bara för att jag och Marre inte kan göra kaffe. Eller, vi vill inte hälla ut kaffesumpen xD det är ju äckligt. HAH! I alla fall, på dagen på lördagen (när vi ÄNTLIGEN hade kommit till stan igen) så tänkte jag och Marre att vi skulle till kneippbyn, så vi gick hem till min pappa ( vi gick och skrek och dampade hela vägen dit (; och det är ganska långt. Jag troor vi va arga på Ralle asså ? Haha :) Jättekul var det i alla fall. ) Pappa skjutsade oss då till kneippbyn, fast när jag och Marre såg priset så pallade vi inte, det var ju fan svindyrt xD... Då bestämde vi oss i alla fall för att försöka lifta tillbaka in till stan och det går ju inte så bra först... Vi stod typ där i evigheter innan en bil, eller TVÅ bilar rättare sagt, stannade. Helsnygg bil med helsöta killar i ;) Fett nice att lifta med dom ju :D. Haha. Resten av dagen vet jag inte vad vi gjorde xD. Vi klarade i alla fall inte att vara vakna en natt till, så på lördagnatten sov vi. På söndagen gick jag och marre och åt frukost på McDonalds ;) haha, happy meal :). Vi var tvugna att sitta ute och självklart så började det regna xD så jävla typiskt. Anyway, sen var vi med Simon och Ralle :). Vi gick på stan typ, jag köpte två nya tröjor från abercrombie and fitch, me love :D. Nån gång på eftermiddagen blev Ralle hungrig, så då gick vi och käkade på MAX, haha! Fan va tjock jag kände mig då, först käka på Donken sen på MAX, på SAMMA dag liksom xD... Haha. På kvällen sov jag och Marre hemma hos Ralle. Igår, Måndag, var jag hemma hos Ralle nästan hela dagen, sen på kvällen (när jag va hemma) så var jag med Marre :). Idag ska jag inte göra ett skit, :D.

o Liiz hjärta Raaz, 176 dagar :*
o Födelsedag om; 105 dagar!
o Takida - Poisoned <3
o Takida om 62 dagar ´

so we're falling apart, and I'm sorry to say that I don't even know how to care about it.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0