This is where it starts, this is where it will end.

2007-12-31 12:39:05 Vardag 0 kommentarer.

31 December 2007. Nyårsafton. Jippie? Men JA, det är sol ute! Gjorde mig genast på mycket bättre humör! Haha, inte för att jag var på dåligt humör innan... Ralle sov här från igår till idag <3. Vi såg film igårkväll, The butterfly Effect (director's cut), och jag absolut älskar den filmen! Tredje gången jag ser den, eller ja andra gången jag ser director's cut, men... Jag skulle kunna se den flera gånger till. Anyway, vi vaknade lite sent imorse... Han skulle gå härifrån klockan 11 idag, men vi vaknade 2 minuter över, hihi. sen tog det ännu en halvtimme innan han gick :) haha... Yes! Ikväll ska jag va med Marre, om planerna inte ändras helt plötsligt, vilket jag tvivlar på. Det kommer säkert bli jätteskoj! (a)



Sammanfattning av 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jaa, och det roligaste var nog att... ha sex ;) haha!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ja? eller nej? Jag hade nog inga, så...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.
4. Dog någon som stod dig nära?
Torkel.... om marsvin räknas. <3 <3
5. Vilka länder besökte du?
Sverige! *stolt* ( ha-ha )
6. Är det något du saknar sen åren tbx som du vill ha år 2008?
Bättre väder, liksom varmare :)
7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
4 februari & 15 december <3
8. Vad var din största framgång 2007?
Betygen på gymnasiet är jag riktigt stolt över.
9. Största misstaget?
Att ta saker för givet.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Småsjuk bara, förutom den gången när jag hade massa feber.
11. Bästa köpet?
Konsertbiljett till Manson.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Helt klart stockholmsresan nu i december!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ralle, oftast. :) <3
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Det vet jag inte än? Det märker man ju sen vilka man minns. Men kanske min och Ralles låt isåfall. [ 'til the end of forever - Michael Bolton ]
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det var väl ingen skillnad tror jag.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Försökt få ordning på mitt liv kanske.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Hmpf, varit mindre elak mot folk.
18. Hur tillbringade du julen?
Först: Ralle. Sen: Pappa och Syster. Efter det: Mamma, Syster, Mormor och Morfar. Sist: Ralle igen. <3
19. Blev du kär i år?
Väldigt :) <3
20. Hur många one night stands?
Öh, inget.
21. Favoritprogram på TV?
Jag typ ser inte så mycket på tv, så jag vet inte.
23. Bästa boken du läste i år?
Räcker det om jag älskar dig? av Katarina von Bredow.
24. Största musikaliska upptäckten?
Marilyn Manson.
25. Något du önskade dig och fick?
Jo, säkert massor.
26. Något du önskade dig men inte fick?
Digitalkamera och korsett :O
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Öppnade paket, var i skolan, umgicks med älsklingsRalle, dansträning, åt tårta, umgicks med min familj och Ralles familj.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Värme, och mer pengar.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Jag vet inte. You tell me?
31. Vem fick dig att må bra?
Ralle, baby boy <3 . Även Marre och Syster! Säkert fler folk också.
32.Vilken kändis var du mest sugen på?
Will Smith ;)
33. Vem saknade du?
"Sverigemänniskorna" ! Kimzi, Ewe, Waern, Toffel. <3
34. De bästa nya människorna du träffade?
Toffel och Adam :)

Nyårslöften 2008

x Spara pengar
x Carpe Diem



Första gången som jag seriöst har nyårslöften. Annars brukar jag bara säga nånting, sen glömma bort det till dagen efter... Men inte i år, nejdu! I år ska jag vara duktig och ha riktiga nyårslöften. Eh, ja, det blir ju nästa år då... Inte i år. Nästa år. Det är bara 12 timmar kvar nu, ungefär. 12 timmar kvar av året. 12 liksom, det är ju jättelite. Hm.

o Liiz hjärta Ralle, 330 dagar :*
o Marilyn Manson - Irresponsible Hate Anthem <3




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0