I hate what I have become to escape what I hated being.

2007-12-25 18:15:31 Vardag 0 kommentarer.

I lördags var det ett år för mig och Ralle. Alltså, ett år sen vi kysste varandra första gången. Ett helt år sen vi började få känslor för varandra. Mja, mer för honom än mig, men ändå. Ett år liksom. Redan. Tiden går för fort. Allt höll dock på att gå åt helvete i lördags. Vi bråkade, och på något sätt fick han det att låta som att allt var helt mitt fel. Det håller jag dock verkligen inte med om. It takes two to have a fight. Ralle gjorde i alla fall slut. Efter en lång stund, som kändes som en evighet, fick jag honom i alla fall att ändra sig. Damn, jag älskar den pojken! Han har tydligen inte fattat att det krävs mycket mer än så för att bli av med mig, att jag inte ger upp så lätt. Haha, han är en sötnos. 100% Kärlek till honom! <3

Julafton igår! Mysigt, fast jag hade ingen julkänsla på hela dagen. Hmpf. Dagen började i alla fall med att vi vaknade, jag och Ralle alltså (eftersom han sov hos mig i söndags <3). Fick öppna ett paket på morgonen, vilket jag blev jätteglad över, haha! Klockan 11, eller ja lite efter, gick jag hem till pappa och firade lite med honom och syster. Där fick jag också paket, självklart, hehe. Runt klockan kvart över ett gick jag och syster hem till Mami, där även mormor och morfar var. Vi började med att äta mat, vilket jag hade längtat efter i flera dagar! Haha, mja, gott var det i alla fall. Efter det såg vi på Kalle Anka, som typ var ganska tråkigt. Man ser ju mest på det för att man alltid har gjort det. Förstår faktiskt inte vad hackspetten och ferdinand har med julen att göra, det stör jag mig på! Någon som kan förklara, snälla? Haha. När Kalle Planka var slut så öppnade vi julklappar och åt kakor och så. Jag blev typ nöjd med mina julklappar, fick i alla fall det jag ville ha, sen lite annat också, haha... 
     - Ostbågar                                                                                                - BH
     - Paradisask                                                                                             - Trosor
     - Marabou Chokladkaka                                                                           - Shampoo
     - Mjukisbyxor                                                                                          - Tvål
     - Tjocktröja                                                                                               - Bodylotion (cocosmjölk)
     - CD-skiva: Marilyn Manson - Smells like children                               - Piercing med ett R
     - CD-skiva: Marilyn Manson - Portrait of an American Family             - 700kr
     - Prydnadsängel                                                                                   
Beställde även den tredje skivan med Manson idag, Antichrist Superstar. Anyway, Ralle kom hit igen igårkväll och så bytte vi julklappar och myste lite. Det var... mysigt. JAG ÄLSKAR HONOM! ÄLSKAR, ÄLSKAR, ÄLSKAR!

o Liiz hjärta Ralle, 324 dagar :*
o Gnarls Barkley - Crazy <3





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0