blogg nr.22

2007-08-28 14:53:18 Vardag 0 kommentarer.

Hmm, vart ska man börja då? Hmpf. Skolan började för en vecka sen, det är helt okej faktiskt, tycker till och med om klassen :). Umgicks typ mycket med Rasmus, Marre och Roger förra veckan, typ kul att Rasmus bor i stan. Förra helgen drack jag och Marre vodka, jägermeister och red bull, blandat... Typ gott. Nu är jag uttråkad och har inte ett skit att skriva :/ blä. Förresten så saknar jag Ralle också, hela två dagar sen jag träffade honom xD, oj nästan mycket ju... Ööh...

I already miss the times, our times, they're all gone now I guess. Yeah, I guess I'm losing the best part of my life, so what am I supposed to do? I'm feeling all left out, while you walk around sharing our lifes with others. The things we do, the places we go to, they're not even ours anymore. I never thought it would come to this.


o
Liiz hjärta Ralle, 204 dagar :*
o Födelsedag om; 77 dagar!
o Wednesday 13 - Curse of Me. <3
o
Takida om 34 dagar ´

some things are worth dying for, but baby that ain't me.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0