Blogg nr.21

2007-08-09 17:53:09 Vardag 0 kommentarer.

JAG VILL INTE SKRIVA x'D, men Marre vill att jag ska göra det så då gör jag det ändå. Hoppas hon blir glad nu, för om hon inte blir det ska jag stoppa in grodor i hennes kudde nästa gång hon sover! MOHAHA, men säg inget till henne, det är en hemlis :O! Igår var jag med henne förresten. Alltså Marre, inte en groda. Orka va me en groda liksom, hur kul kan det vara? Hmm. Anyway, vi gick på stan, sen bakade vi cupcakes :) Dom blev sööta, tycler i alla fall jag. Efter det så typ gick vi hem till mig och såg på film, Besatt. Den var fan asbra :D, orka folk som tycker att den är tråkig xD. När vi hade sett filmen så skulle jag gå hem till Ralle, på vägen dit hittade jag och Marre en liten igelkottsunge som vi döpte till Spike. Han var ganska mysig att hålla i, xD förutom när han försökte smita. Idag var jag med Ralle, och lite Jocke också. Konstiga saker, dom där två xD. Haha. Nu sitter jag här och gloor, för jag är mensvärksjuk, så det är lite synd om mig faktiskt xD. Hungrig är jag också, ja ojojoj. Inte bra, inte bra. På tal om ingenting, så såg jag och Ralle film i förrgår, Just my luck, typ hej kul film :D. Lalala.

o Liiz hjärta Raaz, 185 dagar :*
o Födelsedag om; 96 dagar!
o Slipknot - Vermillion pt.2  <3
o Takida om 53 dagar ´

Gud har ett jättebra sinne för humor, jag menar, kolla på strutsarna.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0