17 maj 2011.

2011-05-17 09:57:39 Vardag 0 kommentarer.

Det var som om luften gick rakt ur mig när jag såg dig
och hur mycket jag än försökte så kändes det inte som att jag fick ny luft

Du frågade hur jag mådde och jag sa "sådär",
"sådär? vadårå?" frågade du och jag svarade "inget viktigt".
Vad skulle jag säga?
"Jag saknar dig så fruktansvärt mycket, jag mår aldrig bra utan dig,
du har lämnat ett tomrum i mig som aldrig kommer fyllas.
Jag är inte hel utan dig. Jag är endast en skugga av den jag brukade vara.

Jag vill ha dig i mitt liv, jag vill somna med dig och vakna med dig,
jag vill lyssna på dina problem och hålla om dig tills resten av världen försvinner,
jag vill leva i den värld där du och jag var lyckliga.
Men den tiden och den världen är borta, jag slängde bort det... så ja. Jag mår sådär.
"

Jag står inte ut med tanken på hur mycket jag har sårat dig,
hur mycket du har gjort för mig och hur ofta jag tog dig för givet

Jag skulle göra vad som helst för dig nu




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0