- - -

2011-04-01 00:40:01 Vardag 0 kommentarer.

Chips, säng, tända ljus och Nickleback-Far away. Guess what mood I'm in?

I keep dreaming you'll be with me and you'll never go.

Det gör ont i magen. Eller inte ont direkt.. det känns mer som om det dras åt, som om jag inte får luft riktigt, som om en stor jäkla klump är i vägen. Jag vet inte. Det känns knas i alla fall, och jag låter alltid den här dumma känslan komma tillbaka. ffffuck. 

I need to hear you say that
"I love you, and I've loved you all along"...
and I forgive you for being away for far too long
..."so keep breathing, cause I'm not leaving you anymore"

Jag kan inte göra det här mot mig själv längre. Fan vad jag ville stanna, men fan vad dumt det hade varit. Jag kan inte falla tillbaka i samma mönster, jag måste tvinga mig själv att inte göra det. Jag måste fatta någon gång att det är såhär det är nu. Jag trodde att det kändes okej, men ju längre jag satt där desto mer fattade jag att det inte var okej, inte egentligen. Det funkar inte såhär, vi funkar inte såhär. I can't be with you if I can't BE WITH you. Du vet det här. JAG vet det här. Samma visa om och om igen, vad håller vi på med? Eller nej okej. Vad håller jaaag på med?! Det funkar inte. Jag kan inte bara vara vänner. 

Fan.
Fan.
Fan.

... Fan. It never made no sense, it just made me hurt.

Kom hit och bara håll om mig. Säg att det kommer bli okej. Fast jag vet att det är lögn.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0