4 oktober 2010.

2010-10-04 00:07:35 Vardag 1 kommentarer.

Det gick från att kännas bra.. till att kännas helt äckligt förjävligt.. till att kännas helt okej. För mycket svängar på en vecka, indeed, och jag tvivlar på att det är klart än. Just nu känns det bra, men jag kan inte svara på hur det känns om en vecka, eller om en dag, eller ens om en timme. Nåja, deppar jag ihop igen så jag jag, what to do liksom.

Helgen har i alla fall varit awesome, fest både fredag och lördag, så jag har hunnit med massa bus! :) Mindre bra att jag förlorade i klädpoker, mer bra att jag fick träffa Pontus. Så jäkla gött (hahaha! inside joke). Alla som var en del av den här helgen förtjänar en bamsekram, wiiiie. Eller, aa, okej... mm.

This isn't me, I'm not mechanical.




Kommentarer
Sanna skrev:

Hahahahah, ett glatt skratt till "så jekla gött" ;), hahahahhaha <3

2010-10-04 10:40:20
http://sannahhansson.blogg.se/





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0