Take this sinking boat and point it home, we still got time.

2010-01-18 12:37:29 Vardag 0 kommentarer.

Sitter hemma nu, har lunchrast. Eller vad man ska kalla det. Gick upp en och en halv timme tidigare imorse för att gå till skolan och ha klassråd i fem minuter, gissa om det känns värdelöst? Jag som egentligen ska börja kvart i ett idag. Usch och fy, dålig början på veckan. Nåja, dålig början på skolveckan i alla fall. Veckan för övrigt fick en superstart när jag vaknade upp bredvid Rasmus imorse, kunde nog ha legat kvar där i flera timmar till. Precis så, med hans armar runt mig. 

I lördags åkte jag och Rasmus hem till honom i Näs och var kvar till söndagen. Hade kul som fan i helgen! I lördags kväll satt vi, jag och Rasmus, i hans trapp och funderade på vad vi skulle göra. Out of nowhere fick vi idén att våldgästa massa folk och slänga i dem i bilen, vilket vi också gjorde sen... Allt som allt blev vi 9 pers den kvällen. Nåja, 7 pers som vi våldgästade/kidnappade och fick in i Rasmus bil. Aron Cederlund, Thomas Jacobsson, Tobias Jacobsson, Adrian Sjödoff och Jonas Lindgren. Och jag och Rasmus förstås. Sen Morgan Hafdell och Robin Buskas i egen bil, där även Aron och Thomas hoppade in sen. För att komma till poängen så körde vi bil-kurra gömma över hela Hemse på kvällen med de två bilarna, så jäkla kul! Det var verkligen länge sedan jag hade så roligt. Haha. 
Tack för en bra kväll, alla. ♥




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0