Take this heart of stone, I'll take you home.

2010-01-11 22:47:45 Vardag 0 kommentarer.

Första mötet med Tryggve idag. (Tryggve är då alltså namnet på en stödgrupp, google it). Det gick bra i alla fall, fikade och presenterade oss i stort sett, sedan gick vi. Jag kände lite motstånd att gå dit idag, men jag vet att jag kommer känna ännu mer motstånd tills nästa gång. Gå, det hjälper. Gå inte, det hjälper inte. Gå, det hjälper. Osv. Doopy doopy do, who fucking cares?

Dessutom så fyller RalleNalle år idag! Grattis ♥. Hela 19 år gammal. Betoning på gammal. Haha ;). Var där en sväng nu ikväll, åt lite tårta och var med honom och Ludwig. Trevligt.

Funderar på om jag ska lägga mig och kolla på någon film, eller om jag ska fortsätta leka med min dator. Hard choice, indeed. Jaja, bye for now.

(Fan, fan, fan, det får inte bli som då. Du förstår inte. I'm scared.)




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0