Paranormal activity.

2010-01-07 21:35:13 Filmtips 3 kommentarer.

Se trailern...


Var på bio med Rasmus igår och såg Paranormal activity. Har hört att den ska vara sjukt läskig, en av de läskigaste skräckfilmerna genom tiderna. Håller jag med? Nja. Jag tyckte dock att den var bra, ganska obehaglig stundvis. Måste erkänna att jag var lite småskraj när jag skulle sova sen, tur att det låg en pojkvän och tryckte sig emot mig. Kan tänka mig att det mestadels är en film för oss som faktiskt tror på spöken och sådant, eftersom den då hittar en lite svag punkt. Jag blev inte vettskrämd, inte ens i närheten. Några gånger hoppade jag till och klämde lite extra i Rasmus hand ett par gånger, men rädd var jag nog inte. Hörde dock en annan som sa att han skulle få men för livet av denna film. Ja, tänk så olika vi är. Hade önskat mer händelser i filmen, då den var lite för seg för min smak. En aning längre skulle jag vilja ha den också, mer detaljer osv. Har man tänkt se filmen så ska man helst göra det på bio, då det ger en mycket bättre känsla av filmen. Jag skulle inte kunna tänka mig att se den på en liten datorskärm, eller så. Mm, den hade sina ups and downs, men over all så  blir det godkänt, med ett plus i kanten. För min del. (Och jag önskar att jag kunde vara lite mer lättskrämd ibland!)




Kommentarer
MainaX skrev:

Jag skulle nog inte heller bli rädd av denna film, blir sällan rädd utan bara obehagligt tillfredsställd av filmer. :D

2010-01-07 21:57:43



Jenny skrev:

jag sa ju att den inte var så läskig som alla sagt att den skulle vara :) BTW den ligger bland filmerna du fick av mig oxå, så du kan se den på en liten skärm om du ännu har den kvar ofc :)

2010-01-07 22:16:55



jborggren skrev:

sv: tack så mycket för alla tips ! :)



och paranormal activity är läskig! usch. dock inte den läskigaste ;)

2010-01-10 19:56:39
http://jborggren.blogg.se/





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0