10 januari 2010.

2010-01-10 15:09:50 Vardag 0 kommentarer.

Helgen försvann alldeles för fort. Jag lovar, det var nyss fredag. Ehe. Hela dagen igår satt jag och pillade med en ny bloggdesign, så nu är den faktiskt klar snart. Woho! Jag vet, jag är inte särskilt snabb, men så är det när man har beslutsångest och brist på bra idéer. Jag börjar bli nöjd i alla fall. Mm, jo. Sen var Marie här några timmar igårkväll/inatt, klockan var nog närmare 3 när hon gick hem. Trevligt, trevligt.

Nu ska jag fortsätta pilla på designen. Wish me luck.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0