19 april 2010.

2010-04-19 11:56:06 Vardag 0 kommentarer.

För det första så fyller mami år idag. GRATTIS! Jag älskar dig. ♥

För det andra så... nej, det finns nog ingen särskild andra punkt. Kan inte fatta att det är måndag igen, dagarna går så förskräckligt fort. Speciellt helgerna, shame on them. Så, i fredags var jag på anställningsintervju på MAX, det gick asbra. Förhoppningsvis kände han likadant, men får väl se vad han säger när han ringer den här veckan. Wish me luck. I helgen har jag bara umgåtts med min älskade pojkvän, tagit det lugnt och så. Var hos hans moster och åt mat i lördags också, med hans familj, trevligt. :)

Idag har jag varit och solat, så nu är jag sådär snyggt röd över hela kroppen... Haha. Nej då, så illa är det nog inte, förhoppningsvis är jag lite brun i alla fall. Dock ser jag aldrig någon skillnad, börjar undra om det där solariet verkligen fungerar... Hmpf.

Nu ska jag hoppa i duschen, trots att jag egentligen älskar mina nya underkläder så mycket att jag inte vill byta ifrån dem. But I'll do what I gotta do. Efter det ska jag leka med Anton, första gången jag träffar honom sedan långt innan nyår. :)




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0