I realize that I'm the one confused.

2009-07-07 01:28:13 Vardag 0 kommentarer.

Var hos Rasmus i Näs i helgen, igen. Tog det lugnt i fredags, somnade sent och vaknade tidigt på lördagen eftersom han hade pärkmatch. Jag var med och kollade på första matchen, från klockan 9 till halv 12 typ, men pga trötthet och kyla så åkte jag med hans föräldrar hem sen och la mig och sov en stund. Uttråkad var jag också, förresten. Väldigt uttråkad. Han kom hem igen klockan 3, så då tog vi det lugnt ett tag innan vi åkte iväg till Vadstuck. Antagligen så vet inte alla vad Vadstuck är, inte så konstigt heller, men det är en festival typ. En liten mesig festival med runt 10 band som spelar. Roligt må jag säga. Var där med Rasmus och Aron mest, men träffade även Nelly, Jonas och Mogge, så jag umgicks en del med dom också. Great! Öl och livemusik är inte helt fel, nej. Inte med bra människor runt omkring sig, då är det toppen. Jag och Rasmus kom hem runt halv två, men somnade inte förrän runt 4 någon gång, och tror ni inte att jag vaknar klockan 9 dagen efter utan att kunna somna om på 3 timmar? Rasmus låg självklart och sov. Hm. När han väl vaknade, klockan 2, så pussades vi. Haha. Nej men, resten av dagen var slapp, tv, film och mys bara. Åkte hem klockan 8, Ralle mötte mig på busstationen och så var jag med honom resten av kvällen.

Idag har jag... jobbat. Kass lön, men lite tidsfördriv och lite pengar tackar jag inte nej till ändå. Dessutom så var det roligt. Efter jobbet gick jag hem och åt, kollade på film och halvsov, tills jag bestämde mig för att gå hem till Ralle och kolla på film. Wow, jag orkade två filmer på samma dag, grattis Liz. Tack. Mitt i filmen ville vi ha chips, så vi bad hans bror skjutsa oss till närmaste mack, sen kollade vi klart på den halvsega filmen. Efteråt var jag så trött att jag nästan somnade där i hans säng, men ajabaja sa jag till mig själv och skyndade hem. Nu sitter jag här och skriver ett tråkigt inlägg i brist på annat att göra. Den där tröttheten glömde jag nog bort, men har en känsla av att den börjar hitta tillbaka snart igen...

Rasmus den dumma ungen har somnat utan att säga god natt. Första gången på evigheter. Hm. Jag får väl överleva det och försöka komma i säng jag också. Jag kan vara snäll och säga god natt till folk ändå.

God natt.

"I never realized I was spread too thin,
till it was too late, and I was empty within.
Cuz Im losing my sight, losing my mind,
wish somebody would tell me I'm fine.
Nothing's alright, nothing is fine,
I'm running and I'm crying.
I can't go on living this way.
"


Mjau.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0