We spend all of our lives going out of our minds.

2009-01-15 15:52:35 Vardag 0 kommentarer.

Nu sitter jag här igen och har väl egentligen ingenting intressant att skriva. Dom senaste dagarna har jag varit halv besatt av att kolla på America's next Top Model, både det som går på eftermiddagarna och det nya som går på kvällarna. Jag kan inte hjälpa det, jag fastnar och vill se mer. Mer, mer, mer! Enligt mig så borde alla säsonger av det släppas på dvd, bara så att jag kan sitta och dreggla över alla fina sminkningar och längta efter att själv få bli make up-artist. Don't you agree? :) Gå in här för att kolla in bl.a. bilder från serien. :) By the way, det står där vem som vinner säsong 11 så alla kanske inte ska kolla hemsidan än, om man tycker att det är spännande att inte veta.

Jag har lust att åka iväg någonstans, utomlands, till något varmt ställe. Alla åker iväg hela tiden men jag ska bara sitta här på Gotland och glo? Det är orättvist! Lite extra pengar så att man i alla fall kunde hitta på något skulle inte vara helt fel just nu, kylan gör mig deprimerad. I längden så blir man väldigt trött på att bara sitta hemma och stirra in i datorskärmen. På tal om det, pengar alltså, så hittade jag en nice gratissida häromdagen! Klicka här för att kolla in den! :) Till skillnad från massa andra liknande sidor man hittar så har jag sett att den här faktiskt är "på riktigt", om ni förstår vad jag menar? ;) Yes yes, jag blev medlem i alla fall, mest för skojs skull. Bli det ni också, för det är ju värt ett försök och det kan inte skada. Gratissajt alltså! För att förenkla det för er lite så la jag in länkar till dom här superhemsidorna, så slipper ni krångel. It's just a click away.

Resten av dagen ska jag väl spendera med att plugga (HA-HA, as if). Samhällskunskap och engelska, woho! Jag är trött och lat och jag känner att skolan tar upp massor av tid som jag kunde ha spenderat på roligare sätt. Så känner väl i och för sig dom flesta, men ändå. Utöver pluggandet så måste jag skriva om mitt CV lite och börja skicka iväg det snart, jag har ingen lust att gå utan pengar en sommar till. Jag har egentligen ingen lust att jobba heller (som sagt, jag är lat) men.. Det är värt det i slutändan. Antar jag. :)

o Liiz hjärta Ralle, 711 dagar <3
o Live - They stood up for love (acoustic version)
o 147 dagar till skolavslutning & sommarlov :)
o 302 dagar tills jag är 18!




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0