Never stop, no, I won't give up

2009-01-02 03:29:56 Vardag 0 kommentarer.

För det första så måste jag säga att nyår var helt great! Jag tar tillbaka det där jag sa om att det kanske skulle bli tråkigt. Runt klockan nio så drog jag och Ralle hem till Tony som hade fest, Johan fixade så att vi fick komma. Nice! Träffade massa trevligt folk där. Tyvärr så blev det alldeles för mycket folk tillslut, stackars Tony, så vi fick gå. Jag, Ralle, Johan, Stoffe, Gustav, William, Erik och några andra okända människor drog ner till hamnen. Där var vi i typ en och en halv timme kanske, yrade runt som galningar, haha. Sen så gick vi på donken och... vad vi gjorde där behöver jag väl inte berätta, det är ju ganska självklart? ;) hehe. Efter det skulle vi på efterfest, men jag och Ralle orkade inte så vi gick hem istället. Vi kom hem runt klockan 2 tror jag, och så somnade vi vid 4 ungefär. Jag måste erkänna att det var en jäkligt lyckad kväll! Just det, måste nämna att jag träffade Jenny och Sandra också. GREAT! <3

För det andra så har jag ändrat om lite på min blogg, som ni kanske ser, designen är annorlunda! Jag är ganska nöjd, faktiskt. Det är svartvitt som gäller, i alla fall ett tag. Ni får klaga om den är alltför tråkig. :)
Nu är klockan alldeles för mycket, jag måste gå och sova snart. Pussss på det va!

"Her life is like some movie
black and white
dead actors faking lines
over and over and over again"

o Liiz hjärta Ralle, 698 dagar <3
o Marilyn Manson - This is halloween




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0