hey mr. fallen star, don't you know I worship you?

2008-01-11 14:03:18 Vardag 0 kommentarer.

Igår var jag med Marre, och som vanligt så såg vi på film. Det är typ vår nya hobby, haha. Anyway, vi såg på Ken Park, som för övrigt är en väldigt pervers film och inte särskilt bra. Har man inte redan sett den så behöver man inte göra det heller, förhoppningsvis. Efter det så såg vi på I Am Legend, som helt klart var bättre än Ken Park i alla fall, den var dock inte så bra som jag hade hoppats på. Den var hemsk, och på ett ställe fick jag tårar i ögonen, men mer än så var det nog inte. Fast, jag skulle nog kunna se den igen. Om ett halvår eller så.

Idag ska jag typ hem till Ralle, eftersom den lilla snutteplutten fyller år :). We wish you a merry chri... eh... Happy birthday to you, happy birthday to you *sjunga*. Jag har köpt rosa Björn Borg-kalsonger till honom, hur kung är inte det liksom? :D Bara han inte glömmer ringa, men det gör han säkert inte. Jag påminde ju honom igårkväll, höhö :).


"Vad händer om det en dag är fler människor som äger än skiva av mig än som äger bibeln? Gör det mig automatiskt till gud, eftersom fler människor tror på mig än på honom?" Marilyn Manson, 19/12 1996.


o Liiz hjärta Ralle, 341 dagar <3
o Marilyn Manson - Lunchbox :*
o
Ralle fyller år, typ IDAG! :) Grattis älskling <3




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0