let's play happy, okay?

2007-07-01 01:10:35 Vardag 0 kommentarer.

Jag har en chokladbit bredvid mig. Ska jag äta upp den eller inte? DET, är frågan. Nej jag vill inte ens ha den liksom. I alla fall; natten mellan torsdag och fredag var jag med Marre & Robin & Ralle & Marcus. Det var lite roligt. Jag och Marre sov hemma hos Ralle, HAH, vi klättrade in genom fönstret mitt i natten och sen klockan 9 på morgonen klättrade vi ut igen och cyklade hem :D. Lite senare så kollade vi på fotbollsmatch, eftersom Rasmus spelade och han ville att jag skulle komma :). Ehm, självklart så ville jag också det xD. Efter matchen så pratade vi typ lite, och jag fick en kram :'D. Haha. Efter det så hade jag och Marre "picknick" bakom ett träd, med Macka och Burn :D. Det var kul :). På kvällen var vi på hamnen och såg Jimmy Jansson, asså han är fett snygg i verkligheten xD <3. Idag (eller igår, eftersom klockan är efter 12...) så har jag varit med släkten :D, kuuul. Dom är fett coola!

o Liz hjärta Ralle, 146 dagar <3 "




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0