oh grow up, kiddo!

2007-07-02 21:51:59 Vardag 0 kommentarer.

Jag blir så jävla trött på dig, snälla bara gå och dö. Du är så otroligt patetisk, kan du inte bara fatta att du lever i en liten fantasivärld? Gahh, fatta verkligheten, shit. Det är nästan synd om dig, så jävla blåst som du är, hooooora. Men i alla fall... Igår, söndag, var jag med Marre. Wiie, vi såg Måns Zelmerlöw på hamnfestivalen :). Det var ganska kul faktiskt, hehe. Vi fick hans autograf me xD. Idag har jag också varit med Marre <3 :). Vi gick på stan och så, liksom följde efter Ralle och Marcus och Jonas, HAHA! Oj va roliga vi är. Nu ikväll har jag varit hos Anton bara. Hmm, men nu vet jag inte vad jag ska göra längre :/. Vill ju gå till Ralle, men jag orkar fan inte asså... Tror jag.

o Liiz hjärta Ralle; 147 dagar.
o Jimmy Jansson - Amanda.

Han är natt, han är dag, stark, han är svag. Jag vill va i hans lag.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0