Love is singing our song, but we fail to sing along.

2009-07-17 13:18:11 Vardag 0 kommentarer.

Det här är inte min dag känner jag. Ingenting går som jag vill, har inte särskilt mycket ork att göra något och är på dåligt humör. Måste verkligen ta mig in i duschen snart, har suttit och försökt orka det i 2-3 timmar nu utan att lyckas.

Jag har nog den virrigaste chefen tror jag också, häromdagen sa jag till henne att jag inte kan jobba ända till klockan 7 idag, så istället för att ge mig halvdag som jag ville så gav hon mig ledigt. Idag ringde hon, klockan 11, och hade glömt bort att jag hade fått ledigt. Hon frågade dessutom om jag kunde komma ner då och jobba halvdag ändå. Hallå? Jo självklart vill jag komma dit, oduschad och utan förvarning, eller hur? Åh, jag blir så trött.

Ikväll ska jag och Marre maräng gå på bio och se den nya Harry Potter-filmen. Förhoppningsvis lever den upp till våra förväntningar, men man vet aldrig... har dock hört att den ska vara bra. Efter bion ska jag vara med Rasmus, troligen kolla på ännu mer film eftersom dom ska lämnas tillbaka imorgon. Great.

"When I say, "I love you,"
it's not because I want you or because I can't have you.
It has nothing to do with me.
I love what you are, what you do, how you try.
I've seen your kindness and your strength.
I've seen the best and the worst of you.
And I understand with perfect clarity exactly what you are.
You're a hell of a man.
"

Dessutom så ser jag fram emot att troligen få träffa Ralle imorgon, han är saknad.


Mjau.





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0