Bästa förolämpningarna... eller?

2010-05-17 21:14:29 Vardag 1 kommentarer.

- jag kommer aldrig förlåta dig för det där
- och?? men tror du jag bryr mig om dig eller?? din lilla... toaborste!
- ja jag tror juh det, men inte nu längre för du kan va ett litet stolsben!
- men då kan du vara en låda i en byrå, eller nej, bara handtaget!
- jaha det säger du, men vet du va, du kan va den lilla springan emellan dörren och golvet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- men du är baksidan av en tavla som hänger på väggen!
- men du är lampan när den är släckt!!!!!!!!!!!!!!!
- du är två släckta lampor och en söndertrampad matta!!!!!!
- du är en trasig mackapär!!!!!!!!!!!!
- du är ett tråkigt pussel med typ 10000000000 bitar!
- nu jeklar! du är biffen man bränner på stekpannan så den inte är god sen!
- du är ett prov man måste plugga på!
- du är ett suddgummi!!!
- du är blond!!!!!!!
- det är du med! blondiiie
- haha
- hahahah


Jag och Sanna är sjukt bra på det här.




Kommentarer
sanna skrev:

GILLA :D <3

2010-05-17 21:41:52
http://sannahhansson.blogg.se/





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0