17 maj 2010.

2010-05-17 17:55:28 Vardag 0 kommentarer.

Den senaste tiden har jag inte varit särskilt duktig på att plugga, men nu sitter jag i alla fall här och kämpar för att få ihop något så att jag slipper ha en massa IG på slutbetyget... Ärligt talat så skulle jag skämmas om jag hade ett IG. Jag vet att jag kan bättre. Jag vet att jag är jätteduktig, att jag kan få MVG om jag bara lägger manken till. Det skulle vara pinsamt med ett IG. Inte för att någon annan skulle reagera så mycket på det kanske, det är mest för min egen del. Jag är bara SÅ trött på att plugga, trött på att känna mig trög för att det tar lång tid att göra saker och för att jag inte är så väldigt snabb på att förstå saker alltid. Har inte orken kvar. Känner dock att jag måste ta tag i mig själv nu och få något gjort, för min egen skull. Hm. Jag blir så trött på mig själv.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0