You fat guys can't compete with me!

2010-03-04 02:31:58 Vardag 1 kommentarer.

han: boobies :D
jag: ja, vi tjejer är ju kända för att ha sådana. vi och feta killar.
han: måste nog påstå att dina är snäppet bättre än de feta killarnas
jag: vilken bra komplimang!
han: jag vet, helt sjukt! ligga?Någ
Kvällens/nattens roligaste:

Okänd kille:
boobies :D
Jag: ja, vi tjejer är ju kända för att ha sådana. Vi och feta killar.
Okänd kille: måste nog påstå att dina är snäppet bättre än de feta killarnas.
Jag: vilken bra komplimang!
Okänd kille: jag vet, helt sjukt! Ligga?

Haha, det finns bra konstigt folk där ute! Fick mig ett gott skratt i alla fall. (Och visst är det ingen tvekan om att man hoppar i säng med någon när man fått en så fin komplimang? ;) hahaha.)




Kommentarer
troy skrev:

Awesome, haha. Vissa är då inte rädda för att vara rakt på sak :P

2010-03-04 07:37:02
http://troyka.blogg.se/





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0