8 mars 2010.

2010-03-08 14:22:03 Vardag 1 kommentarer.

Jag är stolt över mig själv, åkte hem ifrån Stockholm med lite över 400kr kvar. Riktigt bra gjort av mig. Fick dessutom med mig två par underbara skor hem, varav ett par ska användas på balen, och guess what? Jag hittade även en studentklänning! Skönt som fan måste jag säga. Nu är det bara skor till studenten kvar som ska köpas, men jag har ju en svag idé vad jag letar efter i alla fall. Ehe.
So, nu är man på Gotland igen, bye bye storstaden. Tummen ner för det. Det var skönt att träffa Rasmus igen igår i alla fall, han har nog saknat mig väldigt mycket verkade det som. Det brast i mitt hjärta när jag sa till honom att jag vill tillbaka till Stockholm.
Jag är stolt över mig själv, åkte hem ifrån Stockholm med lite över 400kr kvar. Riktigt bra gjort av mig. Fick dessutom med mig två par underbara skor hem, varav ett par ska användas på balen, och guess what? Jag hittade även en studentklänning! Skönt som fan måste jag säga. Nu är det bara skor till studenten kvar som ska köpas, men jag har ju en svag idé vad jag letar efter i alla fall. Ehe.

So, nu är man på Gotland igen, bye bye storstaden. Tummen ner för det. Det var skönt att träffa Rasmus igen igår i alla fall, han har nog saknat mig väldigt mycket verkade det som. Det brast i mitt hjärta när jag sa till honom att jag vill tillbaka till Stockholm.




Kommentarer
josse . skrev:

ååååh din blogg e superfin , älskar din header ! :D

fråga på i frågestunden föresten! :D http://josefinejohanssson.blogg.se/2010/march/du-vet-att-du-vill-fraga.html

2010-03-08 15:43:00
http://josefinejohanssson.blogg.se/





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0