16 mars 2010.

2010-03-16 10:16:29 Vardag 1 kommentarer.

So, ny header blev det ändå. Känns bra, lite renare och inte så rörigt. Better for the eyes. Resten av designen får hänga kvar, dock, och det gillar vi. Visst, va? ;)

Igår var jag på mitt Tryggvemöte, länge sedan sist, uttråkad blev jag också. Känns inte riktigt som att jag egentligen behöver gå där längre, men jag måste försöka tvinga mig dit ändå... Let's face it, all hjälp jag kan få med att hantera känslor behövs nog ändå. Mh. Efter mötet var jag med Sanna ett tag, busigt roligt som vanligt! Min lilla bananpaj.

Praktik idag, börjar 1 och slutar 8. Det ser vi fram emot. Not.




Kommentarer
josefine skrev:

headern blev jättefin :)

2010-03-17 07:38:40
http://iiossan.blogg.se/





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0