"I'll be me, soon."

2010-06-29 12:17:46 Vardag 1 kommentarer.

Var vid tandläkaren igår, and boy did they have good news! Mmhm, om 44 dagar (för att vara exakt) så åker tandställningen ut. It's great! 12 augusti känns för tillfället ganska långt bort, men det är ju trots allt bara 1½ månad ungefär. Great, great great! Mindre nice att jag ska sova med nån grej varje natt i ett år sen, men det löser sig.

När jag var på väg hem susade tanken genom mitt huvud att jag, i stort sett, kommer vara den jag vill vara när tandställningen är ur. Sure, bättre självkänsla nu än innan den sattes in, men definitivt ännu bättre när den åker ur igen. Kommer inte behöva oroa mig för att folk tänker på den längre. Nepp. Dessutom så kan jag ta hål i tungan då. Mm. I'll be me, soon.




Kommentarer
aww skrev:

bor du på gotland eller :)

2010-06-29 13:29:02
http://amandawahlgren.blogg.se/





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0