27 juni 2010.

2010-06-27 13:26:09 Vardag 0 kommentarer.

Evigheter sedan jag skrev något i den här stackars bloggen. 12 dagar typ. Nästan två veckor. Folk måste vara bra nyfikna vad jag har hittat på under tiden. Eller...? Haha.

Nåväl, den senaste veckan har jag varit i Stockholm. Åkte förra lördagen och kom hem nu i torsdags natt. Helt awesome vecka! Pier Pressure i söndags, bio två gånger i tisdags, gröna lund i onsdags, och så självklart en del shopping utöver det. Even better; resan gjordes med älsklingsRasmus. Eeeveen better; vi bodde hos syster, så fick umgås med henne också! Grrrrreat! :)

För att försöka undvika ett överdrivet långt inlägg så lägger jag in ett annat senare om Pier Pressure, med lite bilder och sådär. Blir väl bra, va?! :)

Nu ska jag försöka installera The Sims 1 + expansions på min dator. Wish me luck (för jag har redan spenderat ca 8 timmar med att försöka göra det.)




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0