11 juni 2010.

2010-06-11 15:11:50 Vardag 2 kommentarer.

Sitter och smuttar på tranbärsdryck och lyssnar på Paramore... livet efter studenten är spännande. Haha, anyways, jag kan behöva en lugn dag, för sen är jag upptagen de närmaste två veckorna nästan. I och för sig så är det kanske inte så jätteansträngande saker jag ska göra varje dag, but you know, att ha planer varje dag i nästan två veckor tar på krafterna. ;)

För övrigt så är det smått irriterande att det tar evigheter för H&M att få hit mina kläder! Ska det verkligen behöva ta över en vecka?! Visst, fine, jag bor på Gotland och kan inte förvänta mig att få sakerna över en natt... Men en hel vecka, eller mer? Nej, tack. Förhoppningsvis får jag ett sms nu vid kl. 4 som säger åt mig att springa och hämta ut mitt paket. Annars blir jag ledsen i ögat. :) Jaja, bara att vänta och se.




Kommentarer
MOA ~ FOTO skrev:

Jag bor också på Gotland ju, tycker också att det brukar ta lång tid innan det kommer! :/

2010-06-11 18:31:45
http://mosiie.blogg.se/



Mikaela skrev:

LIIIIZ I MISS YOU LIKE HELL!<3

2010-06-14 22:47:08
http://mikaelasstenmark.blogg.se/





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0