I admit, I was tempted.

2010-01-22 14:14:53 Vardag 0 kommentarer.

I'll regret it in the morning,
but tonight I don't give a, I don't give a, I don't give a...

Någon mer som är sjukt trött på skolan? Det är för mycket. Dessutom så hatar jag tanken på att behöva ha praktik snart, hatar. HATAR! Aa, jo. Förresten så är det knappt 19 veckor till studenten nu, 18 veckor och 6 dagar för att vara exakt. :)

Igårkväll var jag med Adrian i några timmar, skojsigt! :) Behövdes någon som kunde få mig på bättre tankar ett tag, han lyckades i alla fall. (Och jag bara äääälskar såndär pinsam tystnad det kan bli första gången man umgås själv med någon man inte känner så bra!)

Nu sitter jag mest och latar mig vid datorn, väntar på att klockan ska bli halv fyra så att Rasmus kommer hit. Ikväll blir det bio med flickorna, Jenny och Marielle! :)

That's all for now folks.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0