Avatar.

2010-01-13 18:18:38 Filmtips 2 kommentarer.

Se trailern...


Bio igår med Rasmus, såg Avatar. Kändes som att resten av världen redan hade sett den typ, så jag kunde ju inte motså att falla för grupptrycket, haha. Fjärde dyraste filmen genom tiderna med en budget på $237 000 000. Det finns nog ingen som inte håller med om att den är sjukt snyggt gjord, har grymma animeringar och bra skådespeleri. Själv är jag ingen science fiction-människa, så jag kan inte påstå att jag tycker att det är världens bästa film. Don't get me wrong, filmen var bra. Riktigt bra. Kom på mig själv ibland med att sitta och spänna mig för att filmen var spännande, haha. Något att se för de som inte gjort det än!

Visste ni att James Camerons första utkast till Avatar skrevs redan 1994? Det tog alltså ett bra tag från idé till färdig film.




Kommentarer
erika skrev:

sv: okejokej :) fin blogg!

2010-01-13 20:20:03
http://erikastolpe.blogg.se/



Linda skrev:

Aaw, tack så mycket!:)



HHärlig blogg!

2010-01-14 15:51:05
http://lindaanyman.blogg.se/





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0